Sayfalar

Canlarrrrr

5 Mart 2012

İst. günlüğü

Selam Gırlssssss,

26 Subat'tan beri kayıp oldugumun farkındayım. Ne yeni bir post yapabildim ne de yapılan yorumlara cevap verebildim çoook sorry:( Maximum 2 gün sonra  postlarımı yayınlayacagım.

İstanbul'dan kücük notlarım,

'Bir yerde ruh varsa, her şey vardır' sözüyle ünlü olan GİUSEPPE CİPRİANİ'nin Edıtıon otelindeki Cıprıanı rest. sevgilim ve UK arkadasım'la bırlıkte aksam yemegıne katıldık. Londra'daki Cıprıanı ıle aynı dızayn aynı konsept ama eksik olan birsey vardı. (üzülerek) Ama rısotto'su, sampanya, votka bogurtlen karısımlı sorbesini tavsıye ediyorum. Ortamın tamamını 1.50  bacak boyuna sahıp Rus kızları dolduruyordu:)  Cıprıanı markalı şampanyamın mantarınıda mantarlarım ıcerısınden en ozelii olarak ayırıyorum. 2. Şampanya'nın mantarınıda o gece bıze katılan  arkadasıma very gentleman olan sevgılım hediye ettii.. ee artık bakalım yenı mantarlara Ozlem'cim :)

BJK Plaza'da bulunan VOGUE rest. mutlaka gormeyenler icin tavsıye edıyorum. Ben bir sorbe hastası olarak mandalina'li sorbesinin lezzetinin tadını cıkarmalısınız.

                                                                  Cıprıani

Vouge - Sorbe and ıce cream
                                                           Şampanya mantarlarım;)

See u tomorrow

5 yorum:

  1. Henüz gitmedim ama denemek lazım sanırım. Mantar koleksiyonu fikri çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede gıtmelısın hoss... mantarlarımm benım:)

      Sil
  2. Merhaba, Blogunu tesadüfen gördüm ama çoook beğendim özellikle oufit postlarında ayakkabılarına bayıldım :):) ve hemen izleyicin oldum.. bende bloguma beklerim :) sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok tesekkur edıyorum.. bende hemen bakıyorum

      Sil
  3. sonradan o mantarları satıyormusun:) yoksa kızgınlık anında sevgiliye atılanlar mı:)

    YanıtlaSil