Sayfalar

Canlarrrrr

4 Nisan 2012

Makyajımız sabitlensin....

Merhaba Arkadaslar,

Makyaj,  yaptığımız ilk anda çok güzel görünüyor ama her geçen saat eskiyor ya sinir oluyorum:(
 gözeneklerin arasına girerek pul pul bir görünüme bürünüyor, bir kısmı da uçup gidiyor hani. Skindinavia bu durumu engelliyor işte. Makyajınızı, yapıldığı andaki tazeliğinde tutuyor. Harika! Skindinavia makyaj tazeleme derdini bitiriyor ayrıca güzellik salonlarında denk geldiğiniz makyaj sabitleyiciler gibi ağırlık yapmıyor, maske gibi de görünmüyor.Onlarla hiç kıyaslamayın. Bir de çıkarırken size sorun yaratmıyor. Günlük makyajınızı temizlerken ne yapıyorsanız aynısını yapabilirsiniz. 3 4 defa pıs pıs yapmak yeterlı oluyor:) Iyı pıslar!!!

 Bu arada Hollywood starlarının da tercihi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.

(Madonna ve Uma Thurman’ın makyaj sanatçısı Sharon Gault’un favori ürünü)
 
Urun Fıyatı: 119 Tl.
 
 
 
 

3 yorum:

  1. iyi bir makyaj bazı ve sonrası şeysi bulamadım yapışkanlık bırakıyorlar sanki =/ ufff bunu mu denesem =/

    YanıtlaSil
  2. evet benim cildimde de makyaj anında yok oluyo özellikle allıklar göz makyajım kalıyo sadece , denemelii!

    YanıtlaSil
  3. Mac fix kullanıyorum ben...oldukça memnunum...bi arkadaşım da saç spreyi sıkardı tüm yüzüne :)) üstelik baya da sabitlediğini düşünüyordu.... :) aklıma geldi :)

    YanıtlaSil